- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
R.X750 Core - L (Showroom Bike - 323Km - as New)
Rotwild R.X750 Core - De topper
De semi-geïntegreerde, krachtige 750 Wh accu maakt gebruik van de nieuwste celtechnologie in een compacte, robuuste aluminium behuizing. De natuurlijke gevoeligheid van de Brose Drive S-Mag motor geeft de R.X750 een echt fietsgevoel; met een maximum koppel van 90 Nm smelten de meters weg tijdens het klimmen en neemt het plezier toe. Het 150 mm chassis is volledig ontworpen voor superieur Big Mountain gebruik om een hogere mate van efficiëntie te bereiken en de downhill karakteristieken te verbeteren. Het Carbon frame van de R.X750 is licht en extreem stijf, wat in combinatie met zijn op snelheid gerichte afdalingsgeometrie met lage bovenbuis, lage demper, 66° stuurhoek en 74° zithoek, evenals een langere reach, zorgt voor veel bewegingsvrijheid.
Een 29" voorwiel in combinatie met een 27,5" achterwiel zorgt voor geweldige rijeigenschappen; de 29" band verbetert het gedrag van de fiets bij het rollen over obstakels en vermindert het flip-over gevoel, terwijl de lichtvoetige 27,5" band zorgt voor geweldige wendbaarheid in afdalingen.
Hoogtepunten:
- Frame: Volledig carbon, handgemaakt
- Voorvork: 150 mm veerweg / 110x15 mm / 44 mm offset / OD Crown
- Schokdemper: 152 mm veerweg / 205x60 mm
- Band (voor): 29x2.6 (750x65)
- Band (achter): 27.5x2.8 (725x70)
- Motor: Brose Drive S Mag / Luchtkoeler / tot 90 Nm koppel
- Batterij: IPU750 / 720 Wh / Aluminium / 3,5 kg / 4,5 A lader
- Balhoofd met blokslot
Volledig carbon chassis
Voor een ideale verhouding tussen gewicht en stijfheid is de volledige Carbon-structuur gebruikt en zijn alleen structureel noodzakelijke aluminium schroefdraadinzetstukken toegevoegd.
Rotwild IPU750
De energieopslag van onze Extensive Series is uitgerust met een accucapaciteit van 720 Wh en hoogwaardige celtechnologie (type 21700/5.0 Ah) en heeft een gewicht van 3,8 kg.
Snelsluiting [IPU750]
De IPU750 wordt ontgrendeld en vergrendeld door middel van een eenvoudig te onderhouden klemmechanisme met snelsluiting; de elektrische aansluiting en mechanische borging gebeuren in één eenvoudige stap. Als alternatief kan een schroefslot worden gebruikt om diefstal te voorkomen.
Geïntegreerde carbon motorbehuizing
Voor een zeer controleerbaar, nauwkeurig rijgedrag zorgt de maximale stijve verbinding van de balhoofdbuis over de onderbuis in de aandrijfas, wat mogelijk wordt gemaakt door het geïntegreerde Carbon motorhuis.
Geometrie
Specificaties
Elektrisch systeem |
|
---|---|
Motor | Brose Drive S Mag |
Motor Type | Central |
Accu | IPU750 |
Display | Brose Display Allround |
Frame |
|
Kader | High Modulus Carbon |
Schokken |
|
Vork | FOX 36 Float Performance |
Achtervering | Fox Float X Performance |
Versnellingen |
|
Versnellingen | 12 |
Derailleur | Shimano XT 8100 |
Shift Lever | Shimano XT |
Crankstel | e*thirteen Direct Mount Chainring \ e*thirteen Plus |
Cassette | Shimano CS 6100 |
Ketting | Shimano HG 7100 |
Remmen |
|
---|---|
Remmen | Magura MT5 HC-W |
Remschijven | Magura MDR-P Sensor |
Wielen |
|
Wheels | 29/27,5'' |
Velgen | DT Swiss H1900 Spline (30) |
Banden | Schwalbe Magic Mary / Hans Dampf |
Stuur en zadel |
|
Stuurpen | Rotwild S140 AL7075 |
Stuur | Rotwild B280 AL7075 |
Headset | Acros RW750 1.5 Headset |
Handvat | Ergon GD10 |
Zadel | Ergon SM |
Zadelpen | e*thirteen Vario Covert Infinite |
De fabrikant behoudt zich het recht voor om afzonderlijke onderdelen te vervangen door onderdelen van dezelfde of betere kwaliteit.