Aankoop proces bij Bikelec
- Hoe plaats ik mijn bestelling?
- Hoe ontvang ik mijn fiets?
- Ik ondervond een probleem tijdens het aankoopproces
Hoe plaats ik mijn bestelling?
Zodra u de gewenste opties voor uw fiets hebt gekozen, voegt u deze toe aan de winkelwagen, u kunt de winkelwagen bewerken, indien nodig, of direct op de knop afrekenen klikken. Als u al een klantenaccount hebt, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in en klikt u op inloggen.
Als u al een klantenaccount hebt, voer dan uw e-mailadres en wachtwoord in en klik op inloggen. U kunt het afleveradres tijdens het proces wijzigen.
Als u geen klantenaccount hebt, vul dan de nodige informatie in op het factuurformulier en klik op doorgaan. Voer het verzendadres in waar u het product wilt ontvangen.
Hoe ontvang ik mijn fiets?
Alle Rodars modellen worden volledig geassembleerd in onze fabriek in León, Spanje. Ze worden volledig gemonteerd en afgesteld verzonden door ons team van professionals met meer dan 15 jaar ervaring. Vanwege de verpakkingscondities hoeft u na ontvangst van uw fiets alleen de pedalen te monteren, het voorwiel en het stuur af te stellen. Hiervoor vindt u het benodigde gereedschap bij de bestelling.
Alvorens de fiets af te stellen kunt u de gebruikershandleiding raadplegen, die in verschillende talen beschikbaar is en waarin u alle nodige informatie vindt voor een correcte afstelling.
Ik ben op een probleem gestuit tijdens het aankoopproces
Neem contact op met onze klantenservice en wij zullen al uw vragen beantwoorden, wij spreken uw taal.